Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
rumanita
25 avril 2012

Adidasi

Am vrut sa imi cumpar saptaman trecuta o pereche de adidasi noi. Desi in mod obisnuit nu port adidasi decat rar, de data aceasta chiar aveam nevoi de ei pentru ca urmam sa merg la sala. Deci, am programat dis de dimineata o excursie pana la mall deoarece acolo stiam yo ca se gasesc adidasii aia de calitate care te tin si trei ani. Dar surpriza cum am intrat in primul magazin am putut sa remarc ca preturile depaseau razant bugetul pe care il alocam acestei importante achizitii. Concluzia, aveam nevoie de niste adidasi ieftini.

Ce m-a mai frapat in excursia in mall-ul bucurestean au fost preturile la haine copii. Huge e un cuvant prea mic pentru a descrie uimirea mea in fata zerourilor. Comparand preturile pe care le gasim i magazinele online cu cele din mall-uri, putem foarte simplu sa tragem concluzia ca fie salariatii au salarii foarte mari si chiria pe care o palteste magazinul in mall este exorbitanta, fie ca managerii acestor magazine in Romania sunt suficient de lacomi si romanii suficient de prosti si de snobi ca sa arunce cu banii doar pentru o eticheta.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité