Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
rumanita
25 avril 2012

Haine Copii si Incaltaminte

Am descoperit recent un magazin grozav care comercializeaza haine copii si incaltaminte ieftina pe internet. Prietena mea mi l-a aratat dupa ce a fost cu mine intr-o zi la cumparaturi cand luasem salariul. Ce era de remarcat? Hainele de copii, indiferent cat de putin material ar fi folosit sunt foarte scumpe. Motivul? Nu prea mi-l explic si eu. Mai putin material = mai putini bani, poate doar faptul ca sunt miniaturale implica mai multa migala...dar ce stiu eu! Am cheltuit in acea zi pentru a-i cumparat baietelului meu o pereche de pantaloni si 2 tricouri aproximativ 250 de lei, in conditiile in care un adult se imbraca chiar mai ieftin.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité
Archives
Publicité